Saturday 21 January 2012

kisah tv

Hari ni masuk 21 hb 2 esok holidayyy!!weee...ok 2 hari cuti banyak event yg sedang menungu,first majlis pertunangan kawan satu group sekolah,wink**x sabar nak pegi first time pegi majlis tunang kawan.

Seminggu rumah aku sunyi,siang sunyi malam lagilah,bukan pasal penghuni x de ke ape tapi nie pasal tv dah rosak..orang yang beki tv tue dah mari umah nak tengok ape masalahnyer,tup tup,die cakap,kene bawak balik rumah dier cmnie nie..then mak aku cakap x payahlah sebab malam tue ade bola,biarlah x napak clear sangat gambar..tapi niat sebenar x nak bagi die bawak balik bukan ape,sah2 lah tv nie dah x boleh pakai,baiki2 then rosak lagi..membazir duit kan si2 jer..huk3 so tengok lah tv cmtue gmbr yang sangat blurr..esok kan nyer adelah malam tue mase tue duk makan2 depan tv pastu adik bongsu aku nie nak bukak lah tv..sekali bukak mak aii..bunyi macam karen...aku ngan adk aku mase tue cepat2 lari bukannyer nak tutup ke ape..last2 mak aku pegi tutup tv tue..padahal x d ape pun..x kuor pon karen tue,dah mmg aku berdua                 agak fobia dengan situasi karen nie sbb tue aku lari cepat..x mau  pisang berbuah 2 x.
 
 Maka ternyata tv x boleh guna terus....plasma tv please...nie suggest dari abang aku lah nie..dier cakap half half..die contribute separoh,separoh lgi kakak aku..seminggu x bertv....

I'm not SPECIAL but I'm just LIMITED EDITION

No comments:

Post a Comment